Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blir PS2:an instabil med DMS3?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Blir PS2:an instabil med DMS3?

Jag har hört att chip som Magic 3 är lite instabila och så, och jag antar att det gör att PS2:an drabbas? Garantin bryr jag mig inte om, eftersom 24 månader har gått, men jag vill verkligen ha ett bra chip, DMS3, men även en PS2 som håller ett tag till. Så frågan är om PS2:an får ett kortare liv eller kan dö när som helst? Eller är det bara damm och sådant som tar död på PS2rna?

Personligen tycker jag att det är "fel tänkt" att vänta tills ps2:an är 24 månader innan man chippar den, har man använt den flitigt är risken stor att den börjar ta slut och kanske bara håller några månader när man VERKLIGEN börjar använda den ifall man plötsligt har 50st nya spel som måste spelas istället för de där 5-10 som man tröttnade på för ett år sedan.

Det är bättre att köpa en helt ny PS2, eventuellt spela med den några dagar för att kolla att man inte fått ett måndagsexemplar, och sedan chippa den så att man har en chippad ps2 som håller ett par år.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har du en senare modell som 30004R tror jag att den håller några år
      ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X