Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kingdom Hearts Final Mix Jap

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kingdom Hearts Final Mix Jap

Hallå allihopa!
    Har precis installerat ett DMS3 v.2.0 i mitt ps2 som är en v.5.
    Nu skulle jag pröva ett japanskt spel som jag köpt som är Kingdom Hearts Final Mix.Först startade jag ps2 an och det funkade bra och man kom till menyn då tog jag new game och sen blir det bara svart på skärmen.Då läste jag lite på forumet och kom fram till att kag skulle uppgradera chippet till 1.6c och det gjorde jag och allt gick bra.Då prövade jag igen och det var ingen förbättring,det hände samma sak.
    Undrar om det finns nån chans att det funkar med nån annan uppdatering eller om spelet är trasigt.
    Tacksam för svar

Om du har vägarna förbi någon av våra butiker så ta med dig spelet så tester vi på en annan PS2.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag bor i Jönköping så jag har nog ingen möjlighet att komma till er och testa det men är det nån som har en aning om om det går fixa?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X