Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3 frågor om Matrix chippet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 3 frågor om Matrix chippet

Ja, jag har 2 frågor om detta chipp.

Första frågan: Tankar hem en torrent med ett ps2 spel, kan jag bara bränna den som en iso fil i nero eller måste jag göra någonting annat speciellt?

Andra frågan: Det står att chippet SUPPORTS MULTI-DISK GAMES, betyder det att jag kan brenna 2 iso's på en dvd-r eller dvd+r och stoppa in den i ps2'an och köra?

Tredje frågan: Är ni nöjda med chippet?
    Avstängd: Spammat forumet med "affiliate" länkar, dvs länkar med personlig kod som innebär att den som lockade besökare via länken får någon form av belöning för varje klick.

Original inlägg av HolyRiot
    Ja, jag har 2 frågor om detta chipp.

Första frågan: Tankar hem en torrent med ett ps2 spel, kan jag bara bränna den som en iso fil i nero eller måste jag göra någonting annat speciellt?

Ja leta efter burn image i nero. Sen är det bara att öppna din iso fil och bränna.

Andra frågan: Det står att chippet SUPPORTS MULTI-DISK GAMES, betyder det att jag kan brenna 2 iso's på en dvd-r eller dvd+r och stoppa in den i ps2'an och köra?

Nej, chipet klarar bara flera spel på flera skivor.

Tredje frågan: Är ni nöjda med chippet?
    Japp

Comment

Härligt!
      Lätt ska chippa min ps2'a nu
      Avstängd: Spammat forumet med "affiliate" länkar, dvs länkar med personlig kod som innebär att den som lockade besökare via länken får någon form av belöning för varje klick.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X