Hej! Jag skulle uppskatta om du kunde skicka denna guide till mej då ja behöver den så ypperligt!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Så här installerar du mediaspelaren i MI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jag ska när jag får tid å ha ork att dra upp sidan med bättre å mer nogran information på min hemsida. jag ber om ursäkt att det inte har hänt nånting på bra tag men jag har haft fullt upp. ska se om jag gör nånting i helgen kanse kanse inte.
- Citat
- Flag
Comment
-
ber om ursäkt att jag inte har hållit på med hemsidan men nu ska jag sätta fart så fort jag kan. Förhoppnings vis redan imorgon Onsdag och då kommer jag göra så man kan registrera sig och skriva och lite annat själv dock kommer det vara så att det måste kollas genom så det är seriösa guider och information. Dom som sköter sig och hjälper till bra kommer få olika ansvarsområden.
================================================== =========
länken är http://homebrew.rar-network.se jag kommer försöka göra sidan betydligt snyggare och sådär men nu går det ju i alla fall framåt ju :P
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej. Nu har jag gjort Guide på hemsidan för Radhost Konfigurering och Fakta nu e det bara hur man ställer in SmS Player kvar men får vänta tills jag kommer hem då Ps2 står hemma och mig är ute på landet. Ni får gärna registrera er på hemsidan och skriva vad ni ska göra guide för på min hemsidas forum.Original inlägg av Dynamit Visa Inläggber om ursäkt att jag inte har hållit på med hemsidan men nu ska jag sätta fart så fort jag kan. Förhoppnings vis redan imorgon Onsdag och då kommer jag göra så man kan registrera sig och skriva och lite annat själv dock kommer det vara så att det måste kollas genom så det är seriösa guider och information. Dom som sköter sig och hjälper till bra kommer få olika ansvarsområden.
================================================== =========
länken är http://homebrew.rar-network.se jag kommer försöka göra sidan betydligt snyggare och sådär men nu går det ju i alla fall framåt ju :P
- Citat
- Flag
Comment
-
Ber om ursäkt att sidan ligger nere jag får skärpa mig jag ska lösa så filerna finns att tillgå har nog snart tid att göra och fixa hemsidan.Original inlägg av Dynamit_bärbara Visa InläggHej. Nu har jag gjort Guide på hemsidan för Radhost Konfigurering och Fakta nu e det bara hur man ställer in SmS Player kvar men får vänta tills jag kommer hem då Ps2 står hemma och mig är ute på landet. Ni får gärna registrera er på hemsidan och skriva vad ni ska göra guide för på min hemsidas forum.
- Citat
- Flag
Comment

Comment