Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Innan beställning... Frågor ang. chippet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Innan beställning... Frågor ang. chippet

Hallå,

Hade bara lite små funderingar kring Matrix Infinity tillsammans med PSTwo som PSXCare säljer. Jag antar att det är 75004 som man får när man köper härifrån? Dvs, den som är slitstark. Sedan undrade jag bara, såvida jag inte missat någon information, vilket jag gjorde när jag lyckades beställa och sen strax efter avbeställa DMS4, om att Matrix Infinity klarar absolut allting vad det gäller PS1,PS2 och DVD:er. Och jag antar att de firmwares som svävar ute på Matrix-hemsida är de som är kompitabla med det chipet PSXCare säljer?

MvH //Simon

Det är 75004 eller efterföljaren, har för mig den hette 77004, fungerar lika bra vad vi märkt än så länge.

Matrix klarar "allt", till skillnad från dms4lite som fortfarande inte lyckats få fram en uppdatering som klarar import ps1 spel på 75004rna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för det snabba svaret. Ni kan förvänta en beställning inom en dag eller två

Comment

scph-77004

Vart kan man få tag på installationsanvisningar till en v15, scph -77004,för DMS4 Lite SE?
        Xbox ver 1.2 SmartXX v 2.0 200gb hd
        Xbox ver 1.6 Xenium ICE 120gb hd

Comment

Finns det inte på www.dms4.com eller deras forum så får du kika på andra chipptillverkares sidor och lista ut hur det skall vara. Alla chip använder nästan samma anslutningar, brukar bara vara någon enstaka som skiljer.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X