Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Messiah som plötsligt slutat fungera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Messiah som plötsligt slutat fungera

Tjena, mitt messiah slutade helt plötsligt fungera. När jag startade ps2et så gick det inte längre att spela brända spel. Däremot kan man spela upp dvd-filmer direkt (går inte att spela upp direkt med messiah). Även inställningsmenyn i PS2et har ändrats tillbaka till standard. Har någon någon aning om vad som hänt med chippet?

Det är kanske en kabel som lossnat från chippet. Eller så har chippet faktiskt gått sönder. Köp en trisslott, du har högre odds att vinna några miljoner där än att ett ps2 chip som fungerat bra skall gå sönder :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X