Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ej fungerande Messiah2pro !?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ej fungerande Messiah2pro !?

Idag fick jag äntligen tilbaks mitt ps2 från ett företag (ska inte säga namnet) som i över en månads tid haft det. Men nu funkar ju inte h*****et ändå. Den röda bilden kommer upp när jag sätter i ps2 backuper och thai-kopior. Men när jag sätter i en ps2-cd-backup som jag själv gjort och kollar i browsern så står det att det är ett ps1 spel som sitter i.konstigt... En annan lustig sak är att dom där prickarna sim snurrar runt nät man startar ps2an utan spel har i stället blivit en enda stor plutt, ja det var allt. Om nån vet vad någon av dom här sakerna kan bero på så kan ni ju svara... om ni orkar
    The mighty Lord

Ställ in tid å datum så får du fart på prickarna igen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jahaa ok, tack så mycket hansi
      The mighty Lord

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X