Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Messiah + v3 - PS2 backuper starter ikke

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Messiah + v3 - PS2 backuper starter ikke

Jeg har installert Messiah i en v3, og alle spill virker utenom PS2 backuper.
    Her får man kun opp bootmenyen som viser at et PS2spill sitter i maskinen.. (Blå CDplate)

Det er ikke noe galt med chippen for jeg har testet med en annen chip som jeg vet virker, problemet ligger heller ikke i laseren for jeg har også testet med en DVD-spiller fra en maskin m/Messiah installert og som virker.
    Har også sjekket motstanden i punktene B-I, men fant ikke noe feil her.
    Alle loddingene på biosen er også som de skal. og stemmer overens med loddingene i en maskin som virker..
    Har kortet alle ledningene ned så mye som mulig, men heller ikke dette hjalp.

Kan det være at Messiah rett og slett ikke virker fullstendig i noen v3 modeller.
    På den modellen jeg har så ligger Bios chippen på undersiden og den har ben hele veien.

Håper noen kan hjelpe meg..

Det finns en mycket gammal v3 modell där BIOS sitter på ett annat ställe...och ett "bios-liknande" chip sitter på samma ställe som BIOS.

Ser din PS2 EXAKT ut som på vanliga v3-ritningar, eller skiljer det sig lite?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Takker for raskt svar !

Kretskortet ser akkurat ut som det dere har bilde av på siden deres: http://www.psxcare.com/neo-4-gallery.asp

Comment

Fant ut av feilen, den tegningen jeg brukte viste M-P der V-Q skulle være og omvendt..
        Ikke rart det ikke virket !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X