Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Messiah 2, Roliga fenomen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Messiah 2, Roliga fenomen

Uppgraderade min enhet (V5) till Messiah 2 nyligen och efter det så har jag fått vara med om smått otroliga fenomen Jag kan spela alla orginal helt utan problem men när jag sätter i en DVD-R kopia (backup) så blir ljudet ibland att låta precis som om PS2:an skickar ut dataströmmen direkt ut i högtalarna. Men så ibland fungerar det igen... Någon som har vart med om det förrut? Det fungerade helt OK med messiah 1, kan det ha något att göra med CLK kopplingen? Eller liknande?...

Tacksam för svar...

// Highpuff

Ja, det beror på clk-kopplingen. Du måste använda den alternativa punkten som finns på messiah2-hemsidan, samt använda så korta kablar som möjligt. Hjälper inte det så använd en annan typ av kabel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar för en snabb hjälp... Får skicka ner min Ps2:a till er annars Ska leta efter en bild på den alternativa CLK punkten på deras sida...

Tack än en gång!

// Highpuff

Comment

Kunde inte hitta någon bild på en alternativ punkt Attans, fy... Inte skulle ni ha en länk eller liknande till den? Antingen är jag blind eller så är det för att jag är nyvaken

Comment

<a href="http://www.messiah2.com/index.php?subpage=1" target="_blank">http://www.messiah2.com/index.php?subpage=1</a>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X