Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Laser fel eller chip fel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Laser fel eller chip fel?

Såhär bra funkar mitt ps2: Vissa dvd koior (spel) funkar inte, Dvd filmer funkar dåligt, och många själv brända cd skivor (oxå spel) funkar inte (t.ex. snes station, och ja jag har bränt ner den rätt)

Är de fel på chippet (messiah) eller är de fel på lasern?? Vad ska man göra för att fxa de? kan ni fixa de? (jag har chippat den hos er, för ca ett halvår sen)
    ~~~~~Ps2~~~~~

Antagligen damm i optiken på lasern. PS2 som läser dvd knackigt brukar bli fina efter rengöring. PS2 där dvd-avläsningen plötsligt tvärdött brukar inte gå att laga med mindre än att man byter laser.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hmm ok... då får jag väl lämna in den till er så får ni se va ni kan göra..
      ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X