Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ingen vibration!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ingen vibration!

Köpte min PS2:a med Messiah av er idag... två fel dock..

RGB sladden jag fick med av er var lite tillknycklad och passar inte riktigt, man får "brute forca" in den, men då blir långa streck¨på bilden... bytte till min gamla PSX-RGB då fungerade det.

Nu till ett annat problem som jag inte lyckats fixa..
    Inget av mina spel vibrerar! Inget på demon, inga backup, ingenting.

Varför är det så? Pajar Messiah vibrerings funktion eller nåt?? Prövade med en gammal PSX-Dual Shock också, vibrerade inte...

hehe ok , tänkte vad fan menar han med att inga spel vibrerar=)

humm...låter strange , inte råkat stänga av det?
    Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"

Comment

Jag har inga problem med dualshock, och jag har en riktig "worst case" maskin:

V3, Messiah, DVD-modchip, förlängningskablar... :-)

Hur som helst, detta ärende hanteras som en normal reklamation via email nu ifall någon undrar varför det inte står något mer här.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X