Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Version5 PS2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Version5 PS2

Vilket alternativ rekommenderas här som modchip. Köpte ett neo4 men det fungerade ju givetvis inte (skulle läst på mer innan men men) VAD ska man köpa?? Behöver hjälp med detta snarast.. hur bra är USB chippet? Eller neo2.2'an eller finns det andra alternativ? Hjälp snälla snarast

Självklart ska du skaffa Messiah chippet (när det kommer...) min vän!

Comment

Jo folk har sagt det till mig =) MEN när, var, hur?? =) Mycket prat och liten verkstad ang Messiah tycker jag
      kanske man skulle köra kniv tricket undertiden?

Comment

Ha lite tålamod, under Januari lär vi kunna lösa alla dina problem :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Är det inte bara så, Hansi, att på v5 blir inte Ps2an regions fri men annars funkar Neo4 som vanligt?

Comment

NEO4 fungerar inte på V5.
            NEO2.2 fungerar delvis, men inga dvd/ea swap funktioner fungerar pga ändringar i "BA-chippet".

Vänta på nya versionen av Origa eller Messiah. NEO är ingenting att räkna med just nu.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

så det enda man kan säga är att messiah kommer att dyka upp nån gång i början av januari? Kan man vara säker på det?

Comment

Klart man inte kan vara säker! Men det BORDE komma nån gång i Januari... antagligen i början av Januari...

Comment

hehe ok bara att vänta och hoppas med andra ord

Comment

Jo. FAN vad sur jag blir om Messiah inte kommer innan skolan börjar! Måste ju få ett par sömnlösa nätter med FFX iaf! Har ett par andra spel att klara nu iaf. så jag kan faktiskt hålla mig. Men när jag får Messiah så blir det sopa golvet rent från spel och bereda en plats åt herren(messiah) och FFX! =)Hehe...
                    Snälla gud, skicka hit Messiah ett par dagar innan skolan börjar!!!!

Comment

jo man kan ju hoppas på att det är som de säger att den ska dyka upp första veckan i januari

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
                        Men när jag får Messiah så blir det sopa golvet rent från spel och bereda en plats åt herren(messiah) och FFX! =)Hehe...
                        Snälla gud, skicka hit Messiah ett par dagar innan skolan börjar!!!!
                        </font>
                        Det är ju bara för roligt...
                        Hade du skaffat Neo4 hade du kunnat spela FFX hela julhelgen!!!

Comment

lol
                          jag har ett NEO4 och jag kan inte göra skit med den eftersom jag har ett v5 mobo

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ktd:
                            Det är ju bara för roligt...
                            Hade du skaffat Neo4 hade du kunnat spela FFX hela julhelgen!!!
                            </font>
                            Nej för att Neo4 klarar ju inte original import!!

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
                              Nej för att Neo4 klarar ju inte original import!!</font>
                              Det är ju bara bränna om det!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X