Vilket alternativ rekommenderas här som modchip. Köpte ett neo4 men det fungerade ju givetvis inte (skulle läst på mer innan men men) VAD ska man köpa?? Behöver hjälp med detta snarast.. hur bra är USB chippet? Eller neo2.2'an eller finns det andra alternativ? Hjälp snälla snarast
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Version5 PS2
Collapse
X
-
Ha lite tålamod, under Januari lär vi kunna lösa alla dina problem :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
NEO4 fungerar inte på V5.
NEO2.2 fungerar delvis, men inga dvd/ea swap funktioner fungerar pga ändringar i "BA-chippet".
Vänta på nya versionen av Origa eller Messiah. NEO är ingenting att räkna med just nu.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo. FAN vad sur jag blir om Messiah inte kommer innan skolan börjar! Måste ju få ett par sömnlösa nätter med FFX iaf!
Har ett par andra spel att klara nu iaf. så jag kan faktiskt hålla mig. Men när jag får Messiah så blir det sopa golvet rent från spel och bereda en plats åt herren(messiah) och FFX! =)Hehe...
Snälla gud, skicka hit Messiah ett par dagar innan skolan börjar!!!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är ju bara för roligt...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
Men när jag får Messiah så blir det sopa golvet rent från spel och bereda en plats åt herren(messiah) och FFX! =)Hehe...
Snälla gud, skicka hit Messiah ett par dagar innan skolan börjar!!!!</font>
Hade du skaffat Neo4 hade du kunnat spela FFX hela julhelgen!!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment