Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
För 150:- chip får man ett chip som startar spel mina kunder nöjer sig med det i de flesta fall(ska de titta på dvdfilm har de dvd-spelare till det).
Själv kör jag RIPPER 3 i v9 och Crystal Chip i PSTWO(startar allt utan knapptryckningar även reg1 film via deras bootmanager)
Det som fungerar fungerar, gamla ripper 2 chippen var ju redan dom hur trevliga som helst att hålla på med (förutom ett par buggar :-) )
Men eftersom vi sålt ut alla gamla chip och inte vill sitta med ett lager olagliga chip i sommar så håller vi oss till DMS4 och eventuellt framtida billigare varianter som går att sälja i kastrerad form (spärrade mot kopierade spel).
Ungefär som att sälja EU-moppar. Den som vill köra ihjäl sig får själv plocka bort strypningen på eget ansvar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
RIPPER chipen dom kladar bara med fakta som inte stämer.Tex dom påstod att den klarade armax inte fan stämde det.Det går inte att starta spel på dvd efter armax.RIPPER chip är bara en kopia av matrixinfinite som har en miljon handikapp begränsningar.Man ska välja matrixinfinite då sliper man ha problem med armax och andra saker.jag köpte 2 st ps2or en chipade jag med matrixinfinite och den andra chipade jag med ripper 3 pga att det stod att den karade armax och att det fanns inte matrixinfinite i lager där jag ville ha min maskin chipad .så jag valde ripper 3 och det visade sig att jag blev lurad pga att den klarar inte armax och inte hddloader.jag antar att det är likadant med alla ripper chip därför skulle jag välja matrixinfinite om jag vore er för att inte bli lurad
igen
Dms 4 lösningen är perfect
Dock tror jag inte att det är någon större risk att "åka" fast om man uppgraderar chipet så det kan starta kopior för en privat person.
T-1000 är Inte Inne För Tillfället Men Lämna Ett Meddelande Efter Pipet.*piiiiiiiiip*
Comment