Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Action Replay MAX + backup = funkar inte?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Action Replay MAX + backup = funkar inte?

Hej,

jag fick precis hem Action Replay MAX som jag beställt och skulle genast testa detta, till min stora besvikelse verkar det inte fungera över huvud taget med mina backups. Alltså jag är inte ute efter att boota mina skivor utan att fuska till att boota dem har jag mitt Messiah 2 chip. Är det så illa att det endast funkar med orginal eller kan det vara region relaterat(spelet jag testade är ett NTSC spel)?

Original inlägg av Fredrik
    Hej,

jag fick precis hem Action Replay MAX som jag beställt och skulle genast testa detta, till min stora besvikelse verkar det inte fungera över huvud taget med mina backups. Alltså jag är inte ute efter att boota mina skivor utan att fuska till att boota dem har jag mitt Messiah 2 chip. Är det så illa att det endast funkar med orginal eller kan det vara region relaterat(spelet jag testade är ett NTSC spel)?
    Det är så att koderna på din AR MAX är till PAL spel så därför lär dom inte funnka med NTSC spel, tyvärr.
    Kung kola.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X