Har sett på någon sida att det finns externa USB fläktar att köpa till PS2 finns det någon chans att ni på psxcare får in några sådana?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Extern PS2 Fläkt
Collapse
X
-
Visste inte att det fanns någon efterfrågan, varför vill man ha en sådan?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
-
Originally posted by Calleman
För att sänka värmen och därmed slitage?
Ditt svar fick mig och fundera på en annan sak hur blir det med den i början så omtalade ps2 hårddisken?
Du kan redan nu experimentera med hårddisk om du har en nätverksadapter och DMS3 chip.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment