Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blå skivor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Blå skivor

Mitt ps2 har svårt att läsa skivor med blå baksida.. Consolen är rätt så gammal men den kan läsa skivor med vanlig baksida? Vad är det för fel på det? Damm, Lasern?? Går det att fixa till det själv tror ni, eller måste man lämna in det? Vad är det som skiljer de blå skivorna från de vanliga? Hoppas det finns nå bra svar, skulle gärna vilja fixa till så jag kan spela mina nya spel :-)

Blå = CD
    Silver = DVD

Damm, behov av kalibrering, etc
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nice...då vet man det.. har funderat på om det var nån kvalite skillnad på de olika färgerna i ps spelen.. men nu vet jag..thx

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X