Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga till Hansi om NTSC->PAL konverter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga till Hansi om NTSC->PAL konverter

jag har en sån där NTSC->PAL konverter som jag använde på min PSone för att få färg på amerikanska PS-spel.
    Eftersom min TV inte har scart-uttag så undrar jag nu om man kan använda denna konvertern för att få färg på original importerade spel såsom t.ex. Final Fantasy X, metal Gear Solid 2 m.m. om man anväder sig av ett messiah-chip.
    Går detta??

Ja självklart!

Comment

Hansi, kan du bekräfta att man kan använda den NTSC->PAL konvertern som ni säljer för att få färg på importerade NTSC spel?!

Comment

Självklart, det är ju det den är till för...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo, jag vet, men nu pratar jag om att få färg på PS2 spel...

Comment

Som han svarade.
            Ja det är det den är till för. Att få färg på importerade spel.

Comment

jag använder samma sladdar som jag fick med till min gammla psx i min ps2a
              "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Vi har testat ntsc/pal konvertern på PS2. Den fungerar både med importerade spel och importerade DVD-filmer.

Får man en OK men svartvit bild utan den så får man en OK färgbild med den.

Snurrar bilden utan den, så snurrar den lika mycket med :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X