Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ser.Nr. SCPH-30004R

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ser.Nr. SCPH-30004R

tjena köpte ett Ps2 idag och tänkte sätta in ett modship så jag kollade vilka Ni erbjuder och läste på Er sida att om jag har ser.nr.
    SCPH-30004R så skulle jag kontakta Er före köp undrar vad det är för problem jag får med modifiering? har ju givetvis ser.nr.
    SCPH-30004R på min playstation är också intresserad av att veta när messiah chippet kommer reg.fritt tack på förhand. är också intresserad av ett Neo 2,2+reg.x dvd hur funkar det klarar det alla spel?

Just nu har vi inga produkter (Multi-X chip, Action Replay) som fungerar med R-modellen.

Vi måste få leverans av nyare Action Replay (2.01), nya Origachip samt Messiah.

Det finns ingen officiell information om när Messiah kommer med regionsfri dvd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X