Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka PS2 oskadad med posten

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skicka PS2 oskadad med posten

Hej!
    Hansi! undrar om du har lite tips hur man ska skicka sin PS2 till er om man inte har PS2 original kartongen kvar.
    Vet att jag ska skicka med Företags paket men hur gör jag det utan att hela min PS2 blir skadad?
    Vad ska man ha för skydd? Har liksom ingen frigolit o sånt.
    Hoppas du har nåt tips eftersom jag inte kan skicka min PS2 till er förrän jag kan skydda den ordentligt..

HareBra!
    No Comments..!

Ta sånt där konstigt plast-grejs med bubblor runt, linda flera varv. Sen tar du typ flera pappers-plastpåsar(asså starka som när man handlar mycket mat på typ PrisXtra). Sen får Hansi komma på med något sätt att skicka tbax den!

Comment

Skaffa en lite större låda än din PS2 låda.

Fyll den med frigolitfluff, bubbelplast e.dyl samt lägg din PS2 låda i den.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för tipsen men jag vet fortfarande inte var man får tag på frigolit grejen någonstans???
        Har frågat posten om dom säljer sådana saker som man kan ha i lådan för att den inte ps2;an går sönder.
        Men dom säljer ju inte =(
        Nån som vet var man kan få tag på sånt där plast bubblor grejs eller frigolit grejs.
        tacksam för svar pojkar

Take Care
        No Comments..!

Comment

Kontorsvaruhus t.ex., men jag brukar ju alltid köpa jätterullar.

Fråga i någon butik eller företag i närheten, man brukar ju alltid få tonvis med sådant när man får leveranser...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X