Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD frågor..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD frågor..

Tjena
    Jag köpte en DVDfilm i Thailand när jag var där (jag misstänker att det är en fabrikskopia, men inte riktigt säker). Jag spelade den i en polares DVD (vet inte vilket märke) så gick det bra, men i PS2an så hackar den väldigt mycket (så mycket att det inte går att titta på den). Är PS2an känsligare för repor eller dålig kvalitet på skivorna än "vanliga" dvd's?

Sen undrar jag även om laddningstiden på dvd-spel generellt är kortare än på cd-rom spel?
    Bara en liten grej jag funderat över...

Prova med några vanliga svenska dvd-filmer, du kan ha en PS2 med dålig dvd-läsare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X