Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ps2 problem irreterande

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ps2 problem irreterande

ibland då jag spelar så stannar de helt upp fick de i julas inte en repa på spelet thps3
    kanske ska byta eller ???
    2 ggr har de stannat upp typ efter ja sparat
    och en gång då de laddar

------------------
    -------------------------
    aNyThInG iS pOsSiBlE
    aNyThInG iS pOsSiBlE

det här hänt mig med
    /Wanner

Comment

Mig med. Jag fixade mitt chippade ps2 hos psxcare igen men problemet kvarstår.
      Se "origachip problem" på ps2 multi x sectionen

Comment

Om spelen "stannar upp" brukar det bero på att man har en PS2 där dvd-läsaren börjar ge upp. Tyvärr alltför vanligt :-(

Om det är fel på origachipet brukar det visa sig genom att man inte kan få igång spelen efter en stunds spelande. Men när spelet väl är igång är det inga problem.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

mitt e från i jul så mitt e ju inte så gammalt

------------------
          aNyThInG iS pOsSiBlE
          aNyThInG iS pOsSiBlE

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X