Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RGB-kabeln...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RGB-kabeln...

Testade min RGB-kabel som jag köpt från PSXcare idag, och det blir ett
    väldigt konstigt fel, det blir två stora svarta kanter, en på höger sida och en på den nedre sidan, är som att bilden skulle behöva flyttas sydöst för att komma rätt.

Jag testade med kabeln som följde med PS2an och det blev inte så.

Jag får inte in hela RGB-kabeln bak på PS2an, kan det ha med saken att göra?

*bump* =(

Comment

Någon från PSXcare måste väl kunna besvara frågan? =/

Comment

Du bör ju prova kabeln på en annan tv för att se om det är din tv eller kabeln som orsakar störningen.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Blev samma fel på en annan TV =/

Comment

Har du ingen RGB-centrering på tvn. RGB-bilden kan förskjutas ibland på vissa apparater så man får justera till detta i menyn på tvn.
            PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Tyvärr inte =(

Comment

Låter som en trasig kabel, kontakta oss för byte
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X