Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RGB problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RGB problem

Tjena

Först när jag skulle spela import-spel på min tv så blev det svart-vitt, då köpte jag en RGB-kabel, och då fick allt som skulle ha varit vitt en svag nyans av blått, gult blev lite grönt mm, det funkar fint på en annan tv som jag har testat på (det funkade inte på den heller innan jag köpte RGB) nån som vet hur jag kan åtgärda detta problemet, det är nämligen inte kul att se fel färger ...

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ursprungligen skrivet av Christian Nelson:
    <strong>Först när jag skulle spela import-spel på min tv så blev det svart-vitt, då köpte jag en RGB-kabel, och då fick allt som skulle ha varit vitt en svag nyans av blått, gult blev lite grönt mm, det funkar fint på en annan tv som jag har testat på (det funkade inte på den heller innan jag köpte RGB) nån som vet hur jag kan åtgärda detta problemet, det är nämligen inte kul att se fel färger ...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">det kan inte vara så att din tv inte stödjer RGB?
    de flesta gör det idag, men inte alla..

<small>[ 17 January 2003, 18:25: Meddelandet redigerat av: insomnia ]</small>

Comment

Det kan vara så, jag har ingen aning om den stödjer det eller inte... Vad ska jag göra då?

Comment

Köp en converter! Finns här på psxcare!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X