Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD Drivrutiner!?

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD Drivrutiner!?

Tjena!

Jag har drivrutin "DVD Player 1.20E"
    funderar på att installera 2.10, kommer jag få problema tt spela vissa spel med min PS2 med NEO4 chip i? Eller kommer konsolen påverkas på något annat "dåligt" sätt? Vad är skillnaden på dem både drivrutinerna? Vad är det som ska vara bättre med den senare?

------------------
    /SockUlF
    /SockUlF

Med nya drivrutinen får du nya funktioner tillsamans med sonys fjärrkontroll. Vissa problem med vissa filmer är åtgärdade. Inga nackdelar, och om du plockar ut ditt minneskort så använder du den vanliga drivrutinen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för info'n
      /SockUlF

Comment

Kul om man senare (i maj) kunde flasha om Biosen

Comment

Varför skulle du vilja flasha om biosen?
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nja, kul att experimentera bara.
            Tycker sånt är väldigt kul.
            Ta t.ex. o byt ut SCPH 30004 mot 18000 eller 35000 o se om den funkar sedan

sen kanske ett nån så att man kan flasha med nån form av BiosMod?
            men det kanske inte ligger i mjukvara?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X