Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi kolla detta och ge ett svar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hansi kolla detta och ge ett svar

Jag har varit i kontakt med ett företag i Stockholms området som påstår att Messiah inte är 100% Tillförlitligt strular med vissa spel,samt att dom vidhåller att Origa skulle slå Messiah på fingrarna *Skratt*
    dessa Herrar/Damer vet tydligen inte vad dom snackar om tror jag,vad säger du? vill inte lägga ut deras URL för då blir dom väl spammade av alla messiah:a fans så Hansi vad säger du om dessa Påståenden från
    (onödigt att hänga ut andra företag) är dom sanna eller snackar dom i natt mössan.

[This message has been edited by Hansi (edited 16 April 2002).]

Vår erfarenhet är den rakt motsatta, senaste sändningen Origa vi testade var så ostabil att vi vägrat montera dessa chip sedan dess.

PS1 importspel går i 50Hz med Origa, 60Hz (korrekt hastighet) med Messiah.

Dom har kanske rippat koden från Origa och gör egna chip billigt, vilket gör det mer lönsamt att montera dessa chip isåfall.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

det började med att jag frågade om Messiah och då menade jag priset och vet du vad det var en bråkdel av vad alla tar för dom så jag ville ha en 10St på stört men när jag ville detta så vart det allt det som jag beskrev ovan,samt att dom säger att det kommer ett mycket bättre chipp en Messiah som kommer fungara till 100% som då inte Messiah gör enligt detta företag....

Hmm man blir lite förbannad eftersom dom snackar skit om det bästa chippet som har tillverkats till PS2:an någonsin

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X