Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

konstig laser?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• konstig laser?

Hej jag undrar vad som är fel på min ps2...
    när jag fuskar med ar2 då låter min laser till ps2. Men när jag inte fuskar på ar2 låter det inget nästan. har de något med mitt chip att göra? Jag har ett chip heter messiha killer.
    Och att det är en version 5 jag har.
    Spelet tar aldrig slut de går bara runnt runnt!!!!!

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av MOHF:
    <strong>Hej jag undrar vad som är fel på min ps2...
    när jag fuskar med ar2 då låter min laser till ps2. Men när jag inte fuskar på ar2 låter det inget nästan. har de något med mitt chip att göra? Jag har ett chip heter messiha killer.
    Och att det är en version 5 jag har.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">är de ingen som vet vad de beror på..... Hansi?

<small>[ 18 November 2002, 18:15: Meddelandet redigerat av: MOHF ]</small>

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      <strong>Hej jag undrar vad som är fel på min ps2...
      Och att det är en version 5 jag har.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">är de ingen som vet vad de beror på..... Hansi?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">tack för inget.....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X