Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

möjligen trasig laser =/

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• möjligen trasig laser =/

jag har ett PS2 där lasern kan vara trasig, men jag har en hårddisk i den, kan man få in nån hårddisk-läsare på minneskortet eller liknande?? Lasern används knappt ändå...

nej det skulle inte gå.
    När en hårdisk är i ps2 då måste man stoppa in en cd-rskiva som gör att du kan använda hårdisken så är det tex i hdloder.
    http://www.his.se/templates/vanligwe....aspx?id=33331
    http://www.youtube.com/watch?v=c_CRvibpDYg

Comment

Det går med t.ex. DMS4 chip.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag har ett Matrix Infinity, går det med det?? Har hört att det ska gå att boota från minneskort eller nåt... Jag kan iofs ha blandat ihop det :P

Comment

du måste ha programet på chippet som DMS4 kan och som inte Matrix Infinity kan

Comment

Matrix Infinity kan visst
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
              my bad

Comment

Original inlägg av Hansi
                :O säg GÄRNA hur man gör! Min lillebror frågar alltid varför PS2:et inte funkar, o det är lika jobbigt o svara varje gång =/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X