Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mitt "Multi X" fungerar inte (snabb hjälp tack)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mitt "Multi X" fungerar inte (snabb hjälp tack)

Hej!
    Har ett problem, köpte en begagnad Ps2:a som skulle vara chippad med något multi-X chip (vet inte vilket) men det fungerar inte... Eftersom jag inte har en aning hur det ska se ut så skickar jag med några bilder, och jag hoppas verkligen att någon kan hjälpa mig lite snabbt...

//Tack på förhand, Persson...

Det är neo 2.2 som kan starta pal psx backup direkt och ps2 dvd rip med swap.
    ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Okej, men vad ska man "swappa" med då? Hittade en sida där det stod att man skulle använda "GameShark2" men det följde ju inte med något sånt...
      Det enda som skulle kunna vara något liknande som följde med är en "dvdregionX" skiva som följde med (Som inte heller verkar fungera)

Så finns det något bra sätt att få det att fungera? (Ska testa med ett bränt Ps1 spel och se om det fungerar direkt)

Comment

använd sök så ska du nog hitta något.

eller ring han som sålde den och fråga
        Last edited by willmans; 2003-06-20, 15:20.
        ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

http://forum.psxcare.com/support/sho...&threadid=3453

http://forum.psxcare.com/support/sho...&threadid=3476
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej, nu har jag fått till det
            Tack för hjälpen...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X