Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte spela orginalspel med mitt chippade Ps2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte spela orginalspel med mitt chippade Ps2

Hallå!
    Hoppas att någon här kan hjälpa mig, köpte ett PS2 för ett tag sen och allt verkade fungera bra, jag har dock bara spelat brända spel.
    Och idag så skulle jag spela ett orginalspel (Stuntman) men det startade inte, det lät inte ens som att maskinen läste skivan över huvud taget
    Är det någon som vet vad det kan vara för fel? och i så fall vad kan man göra åt det?

Om alla spel du testat varit på cd eller cd-r och originalspelet är på dvd så verkar det som om laserdioden för dvd slocknat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, det stämmer nog för ajg kan inte titta på dvd-film heller
      Och den var ju inte direkt billig att köpa heller

Kan man inte få något specialpris om man samtidigt passar på att köpa ett nytt chipp

Comment

Byta laser blir alltid dyrt, och skall du även byta chip så är det bättre du köper en ny PS2 istället.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, men vad ska man göra med den som jag har nu?
          Jag kan ju inte sälja den, och jag har ju inte precis råd att kasta den och köpa en ny...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X