Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

K-1 World GP 2003?! ny japansk release

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• K-1 World GP 2003?! ny japansk release

Upptäckte nyss att Konami släppt ett nytt K-1 spel (world grand prix: the Beast attack) där Bob "the beast" sapp m.fl. är med.

Är detta det nya K-1 för 2003 eller är det bara en extra "edition" till det gamla K-1 2002?

Hoppas att någon entusiast därute vet något.

Tjena!

K-1 beast attack är bara ett "mellan-spel" dom släppt mellan GP-releaserna. Jag kan dock berätta att nya K-1 2003 Grand prix släpps i japan 27/11. Jag ska beställa det från amazon.co.jp idag tänkte jag. Bob sapp är med, och vår svenske superstar Martin Holm!

Comment

Tackar för svaret.

Låter bra att K-1 2003 är på gång.

Tycker att K-1 2002 är ett av de bästa fightingspelen någonsin. Det behövdes verkligen något nytt som satsar på realism och spelkänsla när alla fightingspel liknar tekken och virtua fighter.

Comment

>Robban888<

Jag håller med er guys, K-1 WORLD GRAND PRIX från KONAMI är den bästa spelserien i kategorin "Fighting".

Hur lyckades du beställa på amazon.co.jp man ser ju inte vad de står även om man klickar på "Display in English" ...jag hittar inte ens "buy"-knappen. Fick du hem nått spel eller kom de bort på vägen från Japan?

De ska finnas en backup som heter "cvn-k12k3" nån som vet vart den finns...?

/Mirko Cro Cop

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X