Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på spel, 3 till många spelare!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tips på spel, 3 till många spelare!

Tjena!

Jag använder nästan helt uteslutande min ps2 till att spela spel med vännerna över några öl. Fotboll och hockey spel är populärt, men man kan ju bara vara 2. Inte så roligt för dom som sitter och väntar. Golfspel är otroligt uppskattat, typ Tiger Woods 2004, då kan man ju vara 4 spelare. Men nu vill jag ha tips på fler spel där man kan vara många spelare, kan du något bra spel?

Köp multitaps och många handkontroller så kan du väl vara 8 spelare i fotboll och hockey...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Worms 3D är ett spel för upp till fyra personer men det stora +:et är att man bara behöver en handkontroll eftersom det är turbaserat... Om du tänker använda multitap så fungerar väl de flesta sportspel med fler en två spelare annars har du Onimusha Blade Warriors som är ett figthingspel för fyra personer.

Comment

I Nascar thunder kan man spela fyra st splitscreen på en gång, och det finns ändå ett gäng konsollkontrollerade bilar på banan. Suveränt för fyra.

Comment

Eyetoy.....töntigt men svinkul =)
          *XBOX 1.0 *PS2 v.9
          *Executer 2.2 lite
          *X2 4981.06 BIOS
          *Samsung 7200rpm 120Gb
          *Creative Speaker Inspire 5.1

Comment

I dessa tider..... Athens 2004 ;-) 1-4 spelare

Comment

Ahh, Athens 2004 verkar ju skitbra! Tack för tipset!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X