Nej det är ännu ballare än så..... :-)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GTA: San Andreas
Collapse
X
-
!SPOILER!
Ja lite iallafall..... när man har gjort några uppdrag för CIA snubben eller vad han är så säger han till en att köpa den gamla flygplatsen mitt ute i ingenstans. Där finns ett as soft WWII flygplan med k-pistar på. Dessutom är där en flygskola. Lätt det roligaste safe house man kan ha.Ps2 v.9 Ripper 2
120Gb WD Caviar
HDLoader
- Citat
- Flag
Comment
-
tjena....nu är jag på ett uppdrag på terdje staden so heter: key to her heart....å jag fattar inte vad man ska göra....nån som har gjort detta uppdrag som kan säga hur man ska göra?....msn ska typ följa efter en rosa bil...men sen...vad ska man göra..ag får bara mission failed hela tin????
- Citat
- Flag
Comment
-
Du ska stå och vänta utanför brudens hus tills det kommer en kille i sån där porr dräkt typ. Döda han sen kan du gå in i huset.Original inlägg av Nille_fkiktjena....nu är jag på ett uppdrag på terdje staden so heter: key to her heart....å jag fattar inte vad man ska göra....nån som har gjort detta uppdrag som kan säga hur man ska göra?....msn ska typ följa efter en rosa bil...men sen...vad ska man göra..ag får bara mission failed hela tin????Ps2 v.9 Ripper 2
120Gb WD Caviar
HDLoader
- Citat
- Flag
Comment

....
Comment