Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gta 3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

nille av ditt språkval att döma är det nog snarare du som beter dig som en 10 åring....

Comment

Original inlägg av Nille_fkik
      en fråga bara..hur gammla är ni lr????...jag tror ni är typ 10 år...men ni verkar tro att ni är äldre å coolare.....för att ni ska vara så jävla fräna och veta saker.....´
      men du danne.sk din fitta...du är nog 8 ¨år kanske.....fast du tror att du är 18 lr nåt.....mog1....fittcp
      Men din j-v-a id-o-t va less jag blir på sånna som dig, vilket jä-la påhopp. Vart i mitt inlägg skrev jag något personangrepp mot dig?

Detta forum är till för oss som vill dela med sig av kunskaperna vi har (och för att göra detta måste man veta saker inte snacka skit som dig), hjälpa andra med problem och diskutera vettiga saker, inte hålla på skapa skittrådar som denna och tro att vi andra tycker detta är kul. Om alla skulle skapa trådar som denna så skulle forumet drunkna i detta och intresset bland medlemmarna svalna och förstöra för oss som är intresserade av detta.

Du behöver inte fråga hur gammal jag är eftersom detta framgår tydligt i min profil (det skall väl t.o.m. du klara av hur man hittar) och med tankte på hur du skriver & formulerar dig så antar jag att du knappast är över 8 år eftersom du inte klarar av att skriva riktigt. Men det är ju klart du kan ju vara äldre eftersom du verkar vara allmänt störd.

Du kan ju ta en allvarligt funderare och tänka efter vem du hjälper på detta forum och vad du tillför för kunskap till andra användare. Jag tror nog att kanske skall lämna detta forum helt då du knappast tillför något.
      PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

He is a goner...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar! :-)
          Ps2 v.9 Ripper 2
          120Gb WD Caviar
          HDLoader

Comment

hur bränner man ps2 spel hjälp mig snälla

Comment

hej

Original inlägg av danne.sk
              Du kan ju berätta vad som var roligt med tråden och vad du får ut för kul av den. Om alla här på forumet skulle skapa meningsglösa skittrådar hela tiden hur skulle det då se ut?

hur bränner man ps2 spel???

Comment

hej

Original inlägg av Hansi
                He is a goner...

hej vet du hur man bränner ps2 spel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X