Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FFX, grandia2

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FFX, grandia2

köpte ffX demot idag. Otroligt vackert tror inte jag klarar att vänta länge till. finns det något release datum. skulle det kunna dyka upp strax innan sommarlovet? Nåja man får väl klara sig med grandia2 som ska komma den 28 tror jag. har någon spelat det? jag har hört att det ska vara bra men är det i klass med ff?

Kommer grandia2 ligga över eller under 600kr?
    /gwaaaaaaaaaaa jag vill spela.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Grandia II, e NÄSTAN lika bra som ffX.. kanonlir

Comment

grandia 2 har redan kommit ut... ffx kommer den 31 maj om man ska tro på vad som står i dom flesta tidningar etc. Men vi här i europa komer att få ffx international... vilket betyder att det är lite större än det vanliga x (en helt ny del som utspelar sig typ nåra år efter själva huvudspelet) och man kan välja mellan japansk text och engelsk text... det kommer dock bara att finnas röster på engelska...

------------------
      ~~~~~Ps2~~~~~
      ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Dum fråga egentligen... men VEM vill ha JAPANSK text???

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Raistlin:
          Dum fråga egentligen... men VEM vill ha JAPANSK text???</font>
          dum fråga oxå... det är ju självklart japaner i europa... hur många det nu finns 1.... 2.... oki lite onödigt ja
          Inget här doh

Comment

Tja... för oss som studerar japanska ger det oss möjligheten att kombinera studier med spelande.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X