Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Grandia Xtreme?

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Grandia Xtreme?

vad är detta för spel, har sett några trailers och bilder, verkar rätt coolt. De e fett snyggt iaf. Jag har Grandia till psx å det är skit kul, tänkte om nån visste vad detta är för spel, en uppföljare eller ett helt fristående spel. Och föresten e Grandia 2 lika kul som ettan?

------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Grandia II till Dreamcast är underbart!!!! Så du borde absolut köpa det till ps2 :-)

Comment

ok, ska väl ta å göra det då, om man får sitt j-vla messiah snart då :-)

------------------
      ~~~~~Ps2~~~~~
      ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Grandia Extreme är del tre i Grandia Serien. Jag har det spelet hemma =) Men har tyvärr inte hunnit testa det. Min ps2 ligger hos PSXCARE på lagning =/

------------------
        No Comments..!
        No Comments..!

Comment

aha, på det viset! måste ha det! ska nog beställa tvåan å extreme snart...

------------------
          ~~~~~Ps2~~~~~
          ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Jag har fått för mig att Grandia xtreme bara fanns på japanska ännu ? men ja kanske är helt ute å cyklar iuf.

------------------

Comment

Tyvärr finns det personer som piratkopierar spel och får spelen tidigare än vi som väntar på US versionen av spelet.

Comment

det är jap , finns både på dvd och rippat. Men det är igentligen inte grandia III , utan 2:an med en massa extra saker + rejält uppgraderad grafik. Det är som ett nytt spel. Och nope har inte det själv kopierar inte bra spel. MEN KÖP 2::AN!!!!!!!!! skit bra spel!

------------------
                Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"
                Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X