Är jag bara dum eller?? Som jag har fattat det innan jag köpte NHL 2002 till PS2 så skulle man kunna titta tillbaka på snuttar från matcher. Dvs det som kollas gamestory som puppar upp då och då under matchen. Kan man se dom i efterhand och isåfall hur.?? NHL 2002 är skit bra spel om man ger det tid så att man kommer in i det
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
NHL 2002
Collapse
X
-
Nån som vet?????<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Carpe Diem:
Är jag bara dum eller?? Som jag har fattat det innan jag köpte NHL 2002 till PS2 så skulle man kunna titta tillbaka på snuttar från matcher. Dvs det som kollas gamestory som puppar upp då och då under matchen. Kan man se dom i efterhand och isåfall hur.?? NHL 2002 är skit bra spel om man ger det tid så att man kommer in i det</font>
- Citat
- Flag
-
Som jag har förstått det så är det bara under själva matchen man får dessa "reklampauser" med tillbaka blickar i samma match.
Annars är NHL2002 supekul om man är ett par stycken och lirar turnering
Jag tycker GT3 snyggt men lite trist, ingen bra känsla som t.ex. Colin McRae hade på PC, men jag väntar på World Rally Championship som ser skitball ut, kolla på screenshots: http://www.evos.net//Tompa
- Citat
- Flag
Comment

Comment