Hallå! Nu har jag fastnat på THPS4, så jag undrar om det är någon som sitter inne med lite fusk till det?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tony Hawk 4.
Collapse
X
-
USB nätverksadapter (vanlig avsedd för pc)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av ktd:
<strong>Eller så beställer man en Sony´s från USA.
Jag har en D-Link DU-E100 och den funkar till alla spel jag har testat hittills (5st)...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det ryktas att Sony strypt tillgången på sin nätverksadapter pga problem med kapaciteten på servrarna. Dom klarar inte fler spelare... Och en pc-adapter blir billigare.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo men med USB har man väl bara en hastighet på typ 1.5Mb så ska man streama med QCast Station blir det sämre. Och i framtiden när man ska ladda hem patchar och uppgreaderingar vill man ju inte surfa med 1.5Mb när man har en 10Mb lina...
- Citat
- Flag
Comment

Jaja, får väll försöka lite till. Nej har inte testat online än. Får kanske ta o testa det.
Comment