Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XII

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Final Fantasy XII

vad kommer detta mest mystiska ff spel at handla om, kommer det att vara ett lika underbart koncept som i nian, eller ett ny skapande online/framtids koncept?

Diskuttera era förmanor nedanför tack :-)

------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Hoppas det INTE är likt FF IX med tanke på att det var bland dom sämsta Final Fantasy.

------------------
    MVH Shiro
    Sales Manager, NetCare AB
    MVH Shiro

Comment

SAY WHAT???? det va ju lätt ett av dom bästa ff spelen, men åttan däremot... oj oj.. ett riktigt dåligt ff spel...

------------------
      ~~~~~Ps2~~~~~
      ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

IX är ganska tråkigt.
        FFX knäcker

Comment

jag tror säkert att nian e tråkig om man har kört tian... men det vet jag inget om :-(

------------------
          ~~~~~Ps2~~~~~
          ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Åja 9 é ett bra lir .. 8 va ganska bra oxå lite olika men men .. inget knäcker 3/6 på snes .. som kommit nu till psx köpa ska ja snart men hoppas att XII innehåller lite old school FF

Comment

de hoppas jag oxå.. nu när det har kommit ett framtids (ffx) och ett helt annorlunda online (ffxi) så hoppas jag att det blir ett gammalt hederligt ff, men med mycket uppgraderad grafik...

------------------
              ~~~~~Ps2~~~~~
              ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Det kommer att utvecklas av samma team som gjorde FF Tactics och Vagrant Story tror jag... och det kommer vara singleplayer, nått mer vet jag inte

Comment

FF VIII är det sämsta rollspel jag spelat medans FF IX är bland dom skönaste tvspel jag nångonsin lirat...så precis SAY WHAT?..vem tyckte FFIX va dåligt...
                  Swalle proud owner of PS1,PS2 & Intel P4 1,5Ghz with a Geforce 3

Comment

FF7 pissar på alla andra verisoner speciellt alla under och snes som jag sett och kräks på.Har inte testat X eller XI men man kan ju hoppas att dom inte är lika fattiga som VIII vart.

------------------

[This message has been edited by Bullit (edited 02 April 2002).]
                    BANNED

Comment

Instämmer, Final Fantasy VII ÄR bäst! Storyn tyckte jag var bättre i VIII än IX, men jag antar det är en smaksak. Final Fantasy X är för övrigt underbart (story, spelkänsla, upplägg etc) så missa det inte!

------------------
                      MVH Shiro
                      MVH Shiro

Comment

jag kan hålla med om att 7 är bäst... jag tycker storyn i åttan var för mycket kärleks inriktad, kändes som att kolla på en halv taskigt hollywood film med julia roberts... nians story va fett schysst oxå, men sjuans krossar allt... har iofs. hört att sexan ska vara bäst men har inte spelat det, har det hemma men har inte haft tid att spela det :-) men jag gissar p0å att 10 är jääävligt bra, och 11 likaså, men jag ser fram emot 12 mer än 11, för det känns som att man inte kommer at spela elvan så mycket, med tanke på alla utgifter.

------------------
                        ~~~~~Ps2~~~~~
                        ~~~~~Ps2~~~~~

Comment

Bah.. Förstår mig inte på alla er.
                          Till all börja med, FF3 eller FF6 som det hette i US releasen är ett av dom bästa. FF8 sög. Kan hålla med om att FF XII var ett av dom bästa, Men FF IX var sågott som lika bra.

Detta från en inbiten RPGamer sen NES tiden!
                          "People who think they know everything are annoying to those of us who do."

Comment

Allt dom har sagt är att det INTE kommer bli ett online spel. men det är allt jag vet.
                            Inget här doh

Comment

Nåja alla kollar bara på grafiken...nåja 90% iaf därför tycker alla att ff7 till psx va bättre än snes litren osv osv samma sak med ffx viss de e grymt snyggt men FF 3 / 6 är fortfarande det bästa liret i ff serien om man ser till storyn. chronotrigger till snes va ju skitbra oxå, breath of fire 1 å 2 var ju spelabara, det är lite synd men vadå det kom ju många bra rollspel till snesen ,, hur många har vi till psx ps2? det är dax att ta öcer alla schyssta rpg nu så det kommer

<small>[ 26 May 2002, 16:11: Meddelandet redigerat av: Mikson ]</small>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X