Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Demo CD som ingick

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Demo CD som ingick

Är helt ny på PS2:an..jag förstår inte vad Yabasic som finns på CD:n är förnågot
    jag hajjar inget...tyvärr och är det ett orginalprogram? Sedan fanns det inget sett att ta sig ur utan att stänga av PS2:an eller reseta...Tacksam för svar!

Originally posted by Dos:
    Är helt ny på PS2:an..jag förstår inte vad Yabasic som finns på CD:n är förnågot
    jag hajjar inget...tyvärr och är det ett orginalprogram? Sedan fanns det inget sett att ta sig ur utan att stänga av PS2:an eller reseta...Tacksam för svar!
    Det är en variant av Basic. Sony skickar med det för att de definierar PS2:an som en dator och inte ett tv-spel. Det innebär bl a att importmomsen (vill jag minnas det var) blir lägre. Iaf för import till england. Nu är det bråk om det där. Tycker domstol att det är ett tv-spel blir maskinen dyrare för oss konsumenter.

Resetta är ju det korrekta (och enda) sättet när man byter spel. Eller stänga av då om det är läggdags.

Comment

ok....Basic..ett slags programeringsspråk eller? och vad är det man gör med Yabasic egentligen? Importmomsen?..fanskapet kosta ju förmycket redan nu....Tips om ngn internetsida om vad de handlar om kanske?

Comment

Man kan göra små enkla spel. Jag har t.ex. gjort pong och en enkel sinus-scroll för text all'a intro -91.

Kul i ca 2 dar...

Comment

Tjena. men HUR görman något i det, jag får bara se all txt, jag kan inte programera nått alls. Hur gör jag?
          PS2!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X