Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skivor till PS2'an

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skivor till PS2'an

Hej hej.

Jag har en liten fråga ang vilka skivor PS2'an tar???

Har nyligen skaffat mej en sådan (model SCPH-50004) och tänker slänga i ett DMS3 chip oxå, men frågan är om den kan ta mina DVD+RW skivor???

Kanske en dum fråga, men har man sysslat bara med XBOX så kan man ju inte allt om PS2'an.
    I'm a XBOX Lover.

©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
    XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
    Screen : 103" (InFocus)
    + en massa andra bra prylar.

Vi har inte chippat någon 50004 än...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

dom sa att den skulle ha bättre laser och stöd för dvd+rw och -rw
      ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Jag köpte hem en 50004 idag, så vi får titta på den...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja gör det Hansi o hör av dej.
          I'm a XBOX Lover.

©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
          XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
          Screen : 103" (InFocus)
          + en massa andra bra prylar.

Comment

har inte hört om nått ps2 som klarar ps2 spel på dvd-rw dvd+rw men däremot har jag hört om dvd filmer som kan spelas på rw

Comment

Ang skivor till 50004

Satte i Ripper2 Gold i min 50004 v10 och den sväljer de flesta skivor (även billiga märken), dock ej testat +RW/-RW.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X