hej jag har ett missaiha 2 pro och när jag sätter int ett spel så hörs det klick klick ett konstigt ljud men all fungerara perfect. Men det ljudet fans inte innan eller är det jag som inte hört det för 2 starka klicj innan spel går igång och det hörs så på alla sepl.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Konstigt Ljud
Collapse
X
-
Gå igenom installationen, klickandet beror antagligen på att lasern har problem att fokusera eller nåt, och det kan sluta med att både lasern och dess drivkretsar på moderkortet brinner.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Men det är inte jag som har chipat de och allting fungerar perfect och dom ljuden hörs bara när man trycker in eject knappenoch så hörs det KLICK KLICK och så startar spelen. Tror du fortfarande att lasern och moderkortet kan brinna up
- Citat
- Flag
Comment
-
om det är missljud du hör medans spelen laddar (inte bara direkt när du stoppar i en skiva) så äre troligen Clock ledningen som orsakar problemet om du har en V5!, lossa kabeln och dra en ny som är skärmad där du drar skärmen till närmsta jord på respektive sidor.
- Citat
- Flag
Comment

Comment