Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa chipet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bästa chipet?

Har en SCPH-39004, undrar helt enkelt vilket som är det bästa chipet.

Är mest för att kunna spela brända cd/dvd -spel.

Något som är lättare att installera än ngt annat?
    Bor inte i STHLM's-trakten, så kan bli lite lurigt att lämna in det, och vet inte exakt hur bra min far är på att löda när det gäller såhär små saker.
    Själv kan ja absolut inte löda.

DMS3 är det bästa chippet, men du kommer inte ifrån att det är avancerad lödning så du bör skicka ps2:an till oss så att den inte råkar illa ut.

http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur stor är skillnaden mellan ett Messiah-chip och ett DMS3?

Går dom att jämföra eller är DMS3 helt enkelt sjukt mkt bättre?

Hittade nämligen ett ställe här i staden som chippade, vilket då är bra så man slipper skicka det på posten.
      Där fick man ett Messiah-chip och montering för en ganska billig penning, men om DMS3 nu är mycket bätter kanske det kan va värt att köpa ett DMS3 och be dom sätta fast?

Comment

Originally posted by fj0rtis
        Hur stor är skillnaden mellan ett Messiah-chip och ett DMS3?

Går dom att jämföra eller är DMS3 helt enkelt sjukt mkt bättre?

Hittade nämligen ett ställe här i staden som chippade, vilket då är bra så man slipper skicka det på posten.
        Där fick man ett Messiah-chip och montering för en ganska billig penning, men om DMS3 nu är mycket bätter kanske det kan va värt att köpa ett DMS3 och be dom sätta fast?

DMS3 rokkar mer än Messiah 2 eftersom:

- Det går att uppdatera!
        - Regionsfri dvd
        - Kan ladda t.ex. emulatorer, divx-spelare eller andra program från minneskortet eller en vanlig ide-hårddisk som man monterar på sonys officiella nätverksadapter
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för alla svar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X