Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Många backordrar på "Vanliga" ps2 ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Många backordrar på "Vanliga" ps2 ?

la in en beställning på en ps2 och diverse grejjer för någon dag sedan
    och fick ett leverans datum på över 4 veckor,
    visserligen så står det ju att dom gammla är "utgånget" men ändå, 4 veckor ?

(kan dessutom inte tänka mig att dom nya ps2 enheterna blir någon stor
    succé då sony's designers måste ha varit på fyllan när dom gjorde designen )

men jag undrar då om jag tjänar (tidsmässigt) på att försöka få tag på en ps2 basenhet själv och skicka till er ?

Vi köpte 26st "stora" ps2r igår, dom skall räcka till alla ordrar vi har just nu. Så det borde vara mindre än 4 veckors väntetid, jag tänkte nog på "ps two" när jag tog emot ordern, sjukt ont om ps two just nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ah det låter bra det

har även nyss köpt en ny 28 tums tv (finlux) och har svårt att vänta på att få inviga den

men ang. ps two (så dom nya heter antar jag ?) får ni in många beställningar
      på dom ? för jag ser bara att dom nya ps2orna får negativ kritik överallt...

Comment

Vi har nog över 100st PS TWO beställningar....
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men är det inte så att lasern smällter om man chippar PS Two?
          -Xeon-
          Xeon Sweden
          Nu med phpBB forum! Check it out!!

Comment

Vi använder neofix-xii som skyddar lasern.

Comment

ok
              -Xeon-
              Xeon Sweden
              Nu med phpBB forum! Check it out!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X