Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ja jag läste någonstans om ett program som kunde spela upp mpeg filer från hd:n. Men jag kommer inte ihåg vad det hette. Men med tanke på att det var ett tag sedan så tror jag det var bluff tyvärr. Och hade det kommit ut så hade väl någon här vetat det.
Då kan du ju använda dig av de miljontals linux program för att spela upp filmer. Jag hittade en fri Linux distribution till ps2 men för att använda den var man tydligen tvungen att köpa Sonys linux kit. Det går loss på ca 1500 kr. Då får man tangentbord, hårddisk, mus ,nätverksadapter och vga kabel. Tyvärr tror jag inte att man kan köpa linux distributionen utan extra tjafset.
Om jag vill ha linux på min ps2.. men ja har inte chippat den.. går det ändå? ja vill naturligtvis ha en fri version.. men om det inte går.. vad finns d då för möjligheter?
gör ett exploit. guide finns på www.ps2hd.com men du behöver känna någon som har möjlighet att köra brännda cd's så du kan instalera några filer på ditt minneskort
Comment