Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dummaste frågan här?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dummaste frågan här?

Jag lyckas inte få isär ett PStwo som jag ska chippa hemma.. inte den första chippningen jag gör men första gången som jag stött på detta problem. Har ju inte tagit isär en PStwo förut.. Men men.. jag tog bort gummifötterna under spelet. och det finns bara skruvar under två av fötterna vilket inte räcker för att ta isär spelet.. Vad jag nu undrar är var de andra skruvarna sitter och hur man kommer åt dem.. Vill ju inte dra sönder spelet eftersom det inte är mitt

Kanske nån jävel som har försökt moddat det förut och hittat en ny lösning på att montera ihop den...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

lol
      adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
      numera kortslutet mammakort

Comment

Eller så har du fått tag på ett helgjutet skal. Man vet aldrig vad praktikanterna i Taiwan kan hitta på...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

nej det är helt nyköpt.. ingen som tagit isär ett pstwo förut??

Comment

Nej det har jag tyvär inte. Testa med lite våld. Det brukar fungera.

Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X