Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS2 Chili power gun

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS2 Chili power gun

Hej
    Är novis på det mesta inom data och tv-spel och har nu köpt en pistol till grabbens PS2 och vi får den inte att fungera inte ens som en vanilg kontroll vilket jag trodde den skulle. Den får ström för avtryckaren fungerar. Fungerar den bara med vissa spel och i så fall vilka? Tacksam för tips

Prova point blank och time crisis
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Prova point blank och time crisis
      Tänkte att det kanske hade hänt lite tex på spel fronten sedan svaret från 2000. Chili pistolen är ju ny vad jag förstår. Om man inte har ngt att tillägga så är det väl onödigt att svara

Comment

Visst. Lycka till med din nya leksak...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X