Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äkta PS Two från Pakistan.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Äkta PS Two från Pakistan.

Tjena.

Jag är i Pakistan och jobbar, och inte helt oväntat så finns inte ett skit att göra här. Så därför köppte jag en chippad PS Two här i Karachi och den funkar fint. Lite frågor.
    Är den lite högljud? Fläktljud tänkte jag mest på.
    Kan jag utan att skruva isär den se vad den har för chip?
    Som kuriosa kan jag nämna att det inte går få tag på något annat än piratkopierade spel, program, filmer mm. Det är en enorm marknad här som sker utan att döljas.

Original inlägg av emwmano
    Tjena.

Jag är i Pakistan och jobbar, och inte helt oväntat så finns inte ett skit att göra här. Så därför köppte jag en chippad PS Two här i Karachi och den funkar fint. Lite frågor.
    Är den lite högljud? Fläktljud tänkte jag mest på.
    Kan jag utan att skruva isär den se vad den har för chip?
    Som kuriosa kan jag nämna att det inte går få tag på något annat än piratkopierade spel, program, filmer mm. Det är en enorm marknad här som sker utan att döljas.
    Du har köpt den och frågar om den är högljudd? Det är väl bara att testa?

För övrigt så är de smala modellerna av PS2:an inte speciellt högljudda.

Jag har hört att det säljs mycket piratkopior i diverse länder.... Vilka avskum! Jag hatar pirater!

Comment

Original inlägg av hellohole

Jag har hört att det säljs mycket piratkopior i diverse länder.... Vilka avskum! Jag hatar pirater!
      Åååh vad dum jag är som inte tänkte på att jag kan testa det själv. (Ironi)
      Jag tillhör dom 99,999% som har högre IQ än 4. Så, ja jag har testat och konstaterat att Min PS Two är högljud. Tråkigt för mig att den inte skall vara högljud, men vafan har med betalat 900 spänn så får man väll vad man betalar för.

Comment

Original inlägg av hellohole

Jag gillar sådana här inlägg, mycket informativt och givande

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X