Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Swap Magic

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Swap Magic

Hejsan!

Jo jag satte i dvd skivan, se skulle jag försöka lirka ut cdn, fast jag kom inte så långt, visste inte riktigt hur man skulle göra.. sen så stängde jag luckan med hjälp av knappen, och skulle öppna genom att trycka på knappen, då kommer cdn bara ut en liten bit. Så jag skruvade isär ps2an och pillade lite, nu kommer cdn ut en lite längre bit fast det är inte ens halvägs den kommer ut.

Vad ska jag göra?

Pilla lite mer. Du måste lyfta upp själva släden så att den vita "knoppen" hamnar i spåret... Titta ett tag så förstår du nog...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

okej, lyckades fixa det. Var bara att trycka in den ordäntiligt, tack i alla fall!

Comment

ok. Kul att det inte sket sig...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X