Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med fjärrkontroll

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp med fjärrkontroll

Tjena.

Har fått en ny fjärrkontroll i present.
    Och nu en dum fråga:

Jag skulle vilja veta om det finns möjlighet att stänga av/Slå på min Ps2
    Med kontrollen, eller går det bara att använda dom vanliga funktionerna tex. Byta spår på skivor, play eller stop?

Det finns program/funktioner i de flesta dashboards för att stänga av boxen. Bara välja "shut down" eller liknande i menyn.

Skall du kunna starta boxen med fjärren (samt slå av den utan att leta i menyer) så köper du en x3ir
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=416
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Låter ju jätte bra, problemet är bara att jag inte har kvar min X-box....
      Det är mitt Playstation2 som jag vill kunna stänga av med fjärren.

Comment

Koffein Tabletterna.....
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Surfade utan glasögon imorse

Har för mig att scph-50004 och senare går att slå på/stänga av med fjärren men inte de som kom före den
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej. Låter helt kanon det ju.
            Då återstår bara problemet att hitta rätt kod till fjärren...

Tack för hjälpen.

Comment

Borde du kunna hitta på remotecentral.com

Comment

Tack för tipset. ska genast kolla.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X