Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny laser?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny laser?

Tjena

Min cd/dvd enhet verkar inte fungera...
    CDn verkar du snurra iallafall och lasern byter position så den rör sig ...
    Men den verkar ju inte läsa något...

Jag har ett annat playstation 2 som inte är chippat och jag tänkte ta lasern från den och montera den i den hära enheten. Är det bara skruva och sätta dit eller är det annat som kommer behöva krävas?

Det måste vara exakt samma modell scph-#######

Annars är det enklast/billigast att chippa den som fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur kan detta identifieras?
      Att chippa den icke chippade enheten kan va ett tänkbart val också

Men nu om jag skulle bara kunna byta laser mellan dom här två så skulle det va mycket bättre

Comment

Modellnumret står på etiketten på baksidan
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X